
Tradycyjnie za pomocą systemu metek można rozpocząć przygotowywanie własnego planu filmowego.

Jess + Moss, reż. Clay Jeter (sekcja: Spectrum)

Private Romeo, reż. Alan Brown (sekcja: On the Edge)

Marwencol, reż. Jeff Malmberg (sekcja: American Docs)
ayya napisał(a):Można zametkować sobie przez indeks filmów, ale na kalendarium nic nie działa.
Za pomocą urozmaiconego zasobu źródeł ikonograficznych oraz dzięki adaptacji fragmentów dźwiękowych do własnych celów Klahr rozwija swój charakterystyczny styl kolażu animowanego, gdzie użycie symboli kultury popularnej w nowych kontekstach znaczeniowych służy badaniu tematów utraty niewinności i nieodpartej chęci nieograniczonego bogacenia się.
Tytuł ostatniego filmu reżysera, który choć zbliża się do sześćdziesiątki, ma na koncie zaledwie kilka pełnometrażowych fabuł, odzwierciedla także jego pozycję w środowisku. Po skandalu wokół Więźnia nienawiści Kaye został wyklęty przez Hollywood. Dziś z goryczą opowiada o świecie widzianym oczyma nauczyciela-idealisty, który z trudem zachowuje zdrowie psychiczne w koszmarnych warunkach amerykańskiej szkoły publicznej. Na tym ciągłym placu boju jedynie dystans i chłód emocjonalny pozwalają przeżyć, zwłaszcza gdy wszędzie czają się demony bolesnej przeszłości.
Kaye nie boi się wykorzystywać eksperymentalnych formuł popularnych w wideoklipach, łączy elementy dokumentalne i fabularne, sceny aktorskie uzupełnia wstawkami animowanymi, bazuje na schematach gatunkowych, konsekwentnie budując osobistą, przejmującą wypowiedź, której nie sposób odbierać z dystansem.
aszeffel napisał(a):wks, na rzecz oglądania Swanberga na festiwalu przemawia fakt, że po projekcjach będą spotkania z reżyserem, on będzie jednym z najbardziej zajętych gości 2. AFF