Ruszyła sprzedaż on-line biletów filmowych!

Sprawy organizacyjne. Bilety, karnety, noclegi, wolontariat i inne.
Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 8 lip 11, 11:54

Na stronie Festiwalu NH ruszyła sprzedaż biletów na seanse filmowe!

:arrow: Sprzedaż on-line biletów filmowych od 8 lipca, godz. 12:00

Oprócz biletów pojedynczych (ich cena wynosi 18 zł) tradycyjnie dostępne są karnety 10+ oraz 20+.

Karnet 10+ jest biletem na 10 i więcej wybranych seansów. Cena biletu pojedynczego w takim pakiecie wynosi 16 zł (zniżka 2 zł na każdym bilecie). Karnet 20+ jest biletem na 20 i więcej wybranych seansów. Cena biletu pojedynczego wynosi wtedy 15 zł (zniżka 3 zł na każdym bilecie). Natomiast 8 zł kosztuje pojedynczy bilet na seanse dla dzieci.

:arrow: Informacje o biletach filmowych

:arrow: Regulamin internetowej sprzedaży biletów filmowych i muzycznych

______________________________________________________________

UWAGA: NOWOŚĆ!

Teraz bilet na seans wydrukujesz w domu!


Z roku na rok ulepszamy system, który zapewni publiczności Nowych Horyzontów wygodne i bezproblemowe uczestnictwo w festiwalu. Kolejną nowością i ułatwieniem dla widzów jest możliwość drukowania biletów zakupionych on-line. Bilet można samodzielnie wydrukować korzystając z opcji "Drukuj bilety" w dziale "Moje zamówienia". Jeśli uczestnik zapomni lub zgubi wydrukowany bilet może go odebrać w kasie kina. Każdy bilet posiada unikalny kod kreskowy i jest przeznaczony do jednorazowego użytku. Nie można drukować biletów na koncert zespołu Grinderman na Wyspie Słodowej oraz galę otwarcia i zamknięcia festiwalu.
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

IPACOXT
 
Posty: 84
Na forum od:
24 lip 07, 12:51

Post 8 lip 11, 13:29

A co z karnetami 20+ (i 10+) tzn. z tymi plastikowymi kartami, które okazuje się przy wejściu razem z biletem, jak rozmiem po nie trzeba się udać do centrum festiwalowego całkiem jak po karnet?
pozdrawiam
agnieszka

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 11, 15:04

IPACOXT: dokladnie tak. Tym razem centrum festiwalowe będzie w Tatrze Lalek.

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

Avatar użytkownika
mkrawiec
 
Posty: 4
Na forum od:
8 lip 11, 15:27

Post 8 lip 11, 15:38

Dzień dobry,

:-) Podekscytowany kupnem biletów, pozwolę sobie zadać kilka pytań:

- czy pomimo możliwości wydruku osobistego można wciąż otrzymać wszystkie bilety wydrukowane przez pracownika Centrum Festiwalowego razem z imiennym karnetem 20+ ?

- czy jest już może rozkład tematyczny spotkań w Gazeta Cafe wg dni ?

- czy dobrze pamiętam, że w ubiegłym roku któryś ze sponsorów zapewniał bezpłatne wypożyczanie rowerów widzom Festiwalu? Jeśli tak, to czy taka inicjatywa planowana jest również na tę edycję?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź / -edzi.

Pozdrawiam serdecznie,
M. Krawiec

Avatar użytkownika
doktor pueblo
 
Posty: 952
Na forum od:
21 lip 08, 14:29

Post 8 lip 11, 17:18

Co do rowerów, to we Wrocławiu od pewnego czasu funkcjonują Wrocławskie Rowery Miejskie. Podobno do czasu festiwalu ma być zrobiony stojak (stacja odbioru) pod Heliosem. Pierwsze 20 minut przejazdu rowerem jest bezpłatne, a odległości pomiędzy poszczególnymi stacjami są na tyle niewielkie, że jesteś w stanie podróżować po centrum miasta za darmo.
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members.

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 8 lip 11, 22:02

Ja też mam pytanie o rowery: zapewne jest tak, że, korzystając z wypożyczalni uruchamianych na czas festiwalu, trzeba rower zwrócić tego samego dnia, którego się go wypożyczyło. Stąd moje pytanie: czy za jakąś kaucją lub opłatą można wypożyczyć rower na dłużej? Albo czy ewentualnie można zostawić swój rower pod opieką osób odpowiedzialnych za opiekę nad stoiskiem? Nocleg mam w tym roku daleko od obiektów festiwalowych i próbuję wykombinować dobrą metodę poruszania się.

EDIT: Piszę oczywiście nie tu, gdzie trzeba. Gapiostwo. Proszę o przeniesienie posta do odpowiedniego wątku, coby nie zaśmiecać forum.
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 11, 22:19

mkrawiec:
- tak, bilety będzie można otrzymać w centrum festiwalowym
- nie ma jeszcze programu spotkań w Cafe Gazeta (letnia kawiarnia w Teatrze Lalek, wracamy tu po roku przerwy spowodowanej rewitalizacją parku - teraz jest tam pieknie!!!). Czekamy na ostatnie potwierdzenia dokladnych terminów kilku rezyserów. Spotkania będą o godzinie 19.00, będzie ich 6 - 7. W spotkaniu - rozmowie bedzie brał jeden twórca (nie bedzie więcej gości) i prowadzący - Paweł Felis z Gazety Wyborczej. Dokladny program podamy na stronie internetowej do końca przyszłego tygodnia. Program Cafe Gazeta otrzymacie także przy odbiorze karnetów i akredytacji. Codzienna gazeta festiwalowa Na Horyzoncie będzie także informowała o programie spotkań.
- rowery będą rownież w tym roku

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

Avatar użytkownika
mkrawiec
 
Posty: 4
Na forum od:
8 lip 11, 15:27

Post 9 lip 11, 0:51

Bardzo uprzejmie dziękuję za odpowiedź!

miron
 

Post 10 lip 11, 23:40

Witam,

Czy ktoś wie jak to jest możliwe że nie ma już biletów na Pinę?
Myślałam że to sprawka karnetowiczów ale czytam :"Rezerwację można robić od dnia poprzedzającego dane wydarzenie od godziny 8:30 rano do godziny rozpoczęcia seansu. "
Czyżby aż tak dużo osób korzystało z dotpay? Przecież w Teatrze lalek można kupić bilet od 19tego.

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 11 lip 11, 1:11

miron: bilety na Pinę są jeszcze dostępne.

Uwaga:
W przypadku braku biletów na dany seans może zdarzyć się taka sytuacja, że bilety znów będą dostępne! Tak się stanie, jeśli:
- ktoś, kto zamówił bilet, dokonał potem anulowania swojego zamówienia,
- koszyk osoby, która zamówiła bilet, "wygasł" (przypominam, że ważność koszyka wynosi 2 godziny).
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 11 lip 11, 9:06

Usiłuję właśnie zapłacić za bilety przez dotpay (korzystałam nie raz, nigdy wcześniej nie było problemów), wybrałam kanał płatności, wprowadziłam dane, dałam ok i mam na dole ekranu informację "Proszę czekać"... od 10 minut.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 11 lip 11, 11:30

Ayya, w jakim banku masz konto? Tzn. przez który kanał płatności masz te problemy?

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 11 lip 11, 12:04

z kartą kredytową

mkrzych
 

Post 11 lip 11, 17:31

ayya napisał(a):Usiłuję właśnie zapłacić za bilety przez dotpay (korzystałam nie raz, nigdy wcześniej nie było problemów), wybrałam kanał płatności, wprowadziłam dane, dałam ok i mam na dole ekranu informację "Proszę czekać"... od 10 minut.

Podobnie ja mam problem.
Skrypt zawiesil sie na kilka minut po czym dostalem blad 404 (nie mozna wyswietlic strony).
Przy kolejnym podejsciu udalo mi sie wygenerowac zlecenie do swojego banku i zaplacic. Bank to PKO-Inteligo. Mam potwierdzenie przelewu i ksiegowania a zamowienie wisi "nieoplacone".Prosze o pomoc.

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 11 lip 11, 18:13

zapłaciłam właśnie z inteligo, natomiast nie dostałam żadnego potwierdzenia od dotpay, mimo że pisało, że jak kliknę ok, przejdę do strony z potwierdzeniem (zamiast tego widzę biały ekran). jedyne więc potwierdzenie, jakie mam to dane z historii konta, że kwota została pobrana

Avatar użytkownika
doktor pueblo
 
Posty: 952
Na forum od:
21 lip 08, 14:29

Post 11 lip 11, 18:18

Ja kiedyś miałem podobne problemy i okazało się, że przyczyną była wtyczka NoScript, blokująca niekontrolowane uruchamianie się skryptów. Po jej wyłączeniu było już ok. Ale może, skoro w obu przypadkach chodzi o Inteligo, tym razem wina jest po stronie banku...
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members.

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 11 lip 11, 18:23

wcześniej próbowałam z karty kredytowej ING i nie szło w ogóle, z inteligo pobrało mi kasę, ale nie dało żadnego potwierdzenia. transakcje robione były z różnych komputerów, nigdy wcześniej nie miałam problemów z płatnościami dotpay.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 11 lip 11, 20:14

Dotpay twierdzi, że wszystko jest ok. Będziemy monitorować sprawę.
Księgowanie wpłat chwilę trwa, jeśli jutro nie dostaniesz potwierdzenia transakcji będziemy interweniować.

mkrzych
 

Post 11 lip 11, 21:11

Strator napisał(a):Dotpay twierdzi, że wszystko jest ok. Będziemy monitorować sprawę.
Księgowanie wpłat chwilę trwa, jeśli jutro nie dostaniesz potwierdzenia transakcji będziemy interweniować.


OK
Czy moge miec prosbe o pomoc w sprawie wplat? Jak potrzeba to wszystkie dane dot przelewu i zamowienia moge na maila podeslac. :-) Z gory dziekuje.
PS. nick na forum jest taki sam na jaki logowalem sie przy rezerwacji biletow.

Avatar użytkownika
okon
 
Posty: 766
Na forum od:
31 sty 05, 22:00

Post 12 lip 11, 0:36

ayya napisał(a):zapłaciłam właśnie z inteligo, natomiast nie dostałam żadnego potwierdzenia od dotpay, mimo że pisało, że jak kliknę ok, przejdę do strony z potwierdzeniem (zamiast tego widzę biały ekran). jedyne więc potwierdzenie, jakie mam to dane z historii konta, że kwota została pobrana


W zeszłym roku miałem ten sam problem, pieniądze z konta zostały pobrane, tyle że nie dostałem potwierdzenia na mail z DotPay, choć to podobno niemożliwe. Później, już na miejscu, zablokowałem sobie dostęp do konta internetowego. I zaczęły się problemy. :)

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 12 lip 11, 8:13

W dalszym ciągu nie mam żadnego potwierdzenia, status zamówienia na stronie nh mam dalej nieopłacony, mimo że wczoraj zapłaciłam za bilety.

Avatar użytkownika
IKropka
NH-Kreator
 
Posty: 9
Na forum od:
4 maja 11, 9:03

Post 12 lip 11, 9:39

Kontaktowaliśmy się z serwisem dotpay'a i dostaliśmy informację, że wszystko jest ustawione poprawnie i powinno działać. W kwestii problemów z indywidualna transakcją proszą o kontakt pod numer telefonu: +48 12 6882600 (w godzinach 8-16) lub opisanie sytuacji w formularzu kontaktowym: http://www.dotpay.pl/kontakt

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 12 lip 11, 10:01

Czyli rozumiem, że problem jest mój i NH on nie dotyczy? Uroczo.

Avatar użytkownika
IKropka
NH-Kreator
 
Posty: 9
Na forum od:
4 maja 11, 9:03

Post 12 lip 11, 10:20

Nie jesteśmy w stanie rozwiązać technicznego problemu w serwisie, którego sami jesteśmy klientami. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby wszystko działało poprawnie. Z oczywistych względów działamy od ogółu do szczegółu a nie odwrotnie - festiwal to nie tylko bilety i ich sprzedaż. Ta ironia naprawdę nie jest tu potrzebna...

IPACOXT
 
Posty: 84
Na forum od:
24 lip 07, 12:51

Post 12 lip 11, 10:35

mnie udało się zapłacic kartą, chociaż to nie dotpay potwierdził płatność, ale na stronie nh pod zakładką moje zmówienia pojawiła sie informacj opłacone no i bank potwierdził obciążenie karty.
chociaż powiem szczerze byłam gotowa płacic raz jeszcze (w ramach paniki czy cuś)
może warto odświeżyć moje zmówienia :-)
pozdrawiam
a.

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 12 lip 11, 14:58

IKropka napisał(a):Nie jesteśmy w stanie rozwiązać technicznego problemu w serwisie, którego sami jesteśmy klientami. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby wszystko działało poprawnie. Z oczywistych względów działamy od ogółu do szczegółu a nie odwrotnie - festiwal to nie tylko bilety i ich sprzedaż. Ta ironia naprawdę nie jest tu potrzebna...


Zgodnie z pkt. 1 regulaminu internetowej sprzedaży biletów filmowych i muzycznych: Organizatorem internetowej sprzedaży jest Stowarzyszenie Nowe Horyzonty z siedzibą w Warszawie (00-153), przy ulicy Zamenhofa 1, zwane dalej "Organizatorem" - także to nie ja powinnam zajmować się tematem, kto jest "w stanie" rozwiązać problem płatności, której ja dokonałam. Problem zgłosiłam zarówno do dotpay, jak i na adres sprzedaz@nowehoryzonty.pl. W obu miejsca odzew zerowy.

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 12 lip 11, 18:45

ayya: częśc systemu sprzedaży zależy od firm zewnetrznych, na których pracę nie mamy wpływu, mimo, że zgłaszamy im zaistniałe, czy zgłaszane przez Was, problemy. Proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 12 lip 11, 21:49

Panie Romanie, wykazywałabym na pewno dużo większą wyrozumiałość, gdyby ktoś ze strony organizatora internetowej sprzedaży chociaż próbował zapewnić mnie, że stara się rozwiązać tę kwestię, a nie stać na stanowisku, że jest to mój problem i mam sobie radzić sama, bo "powinno działać". Jak widać, takie rzeczy zdarzały się w przeszłości, więc nie zawsze system działa. Z mojej strony wszystko jest w porządku (zrobiłam przelew, mam jego potwierdzenie, został pobrany z konta), a jakoś ciągle mam status nieopłacone.

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 12 lip 11, 22:34

ayya: masz rację pisząc, że czasami system nie działa. Jak widać systemy też bywają zawodne i myślę, że to jest bardzo fajna sytuacja. Bo podobne są wówczas do ludzi. Myslę, że podzielasz to moje nocne odkrycie :).

Dobranoc,

Roman Gutek

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 13 lip 11, 10:27

ufff, udało się i wszystko mam już potwierdzone

cypher
 

Post 13 lip 11, 22:46

Witam,

rozumiem, że kupując pojedyńcze bilety na kilka seansów mogę je wziąć na siebie i pójśc z drugą osobą do kina czyli bilety nie są imienne? Chciałbym też zapytac jak wygląda ilość osób na filmach, byłem ostatnio w Gdyni w Teatrze Muzycznym i bylo totalna dezorganizacja, mogłem zająć miejsca na nie moim piętrze, bardzo dużo ludzi siedziało na schodach. Czy kupując bilet mam pewność, że będę miał jakieś nienumerowane miejsce? I czy do sprzedaży trafia jakaś ograniczona pula biletów, żeby karnetowcy mogli wejść na seans? Pierwszy raz będę na NH także chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda, bo nigdzie nie mogłem znaleźć jakiejś informacji.

Pozdrawiam

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 14 lip 11, 10:00

cypher napisał(a):Witam,

rozumiem, że kupując pojedyńcze bilety na kilka seansów mogę je wziąć na siebie i pójśc z drugą osobą do kina czyli bilety nie są imienne? Chciałbym też zapytac jak wygląda ilość osób na filmach, byłem ostatnio w Gdyni w Teatrze Muzycznym i bylo totalna dezorganizacja, mogłem zająć miejsca na nie moim piętrze, bardzo dużo ludzi siedziało na schodach. Czy kupując bilet mam pewność, że będę miał jakieś nienumerowane miejsce? I czy do sprzedaży trafia jakaś ograniczona pula biletów, żeby karnetowcy mogli wejść na seans? Pierwszy raz będę na NH także chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda, bo nigdzie nie mogłem znaleźć jakiejś informacji.

Pozdrawiam


- Kupując pojedyncze bilety (w pakiecie mniejszym niż 10) bilety nie są imienne, zatem spokojnie możesz kupić je Ty i rozdysponować między znajomych.

- Bilety nie są numerowane, siadasz gdzie jest Ci najwygodniej.

- Do sprzedaży trafia ograniczona liczba biletów, w przypadku niektórych seansów by nie poczuć się zawiedzionym z pewnością będzie trzeba się pośpieszyć z zakupem.

Pozdrawiam.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 14 lip 11, 10:05

cypher:
- bielty nie sa imienne,
- miejsca są nienumerowane,
- do sprzedaży trafia ograniczina pula biletów
- osoby posiadające karnety i akredytacje muszą rezerwować miejsca przez internet
- nie można siedzieć na schodach

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 14 lip 11, 10:07

Thane: widzę, że e tym samym czasie pisaliśmy odpowiedź dla cyphera :)

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 14 lip 11, 10:08

Pozdrawiam również :).

Do Festiwalu 8 dni!
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

cypher
 

Post 14 lip 11, 12:02

Dziekuje uprzejmie za odpowiedzi, bilety juz zakupione ;)

Pozdrawiam

Ewa BP
 

Post 14 lip 11, 12:05

Drodzy Organizatorzy,

Jak Pan Roman sam zauważył, system ludzki - myli się czasem jak człowiek. A mój problem, choć wynika przede wszystkim z mojego niedopatrzenia, nawet z człowiekiem po drugiej stronie (pracownik biura organizatora) widziany jest jako nie-do-ruszenia...

Chcąc zaoszczędzić czas zamówiłam bilety dla siebie i dla męża jednocześnie (dla każdego z nas ponad 10) i z pośpiechu, dopiero po dokonaniu przelewu, zauważyłam, że system wygenerował zniżkę tylko dla jednej puli biletów. Rozumiem, że założyłam błędnie, ale wiem też, że tego typu pomyłki zdarzają się często, gdyż mnóstwo osób kupujących bilety wybiera się na filmy z kimś i nierzadko z tą samą osobą. Postępując tak, jak sugeruje serwis, czyli najpierw zamawiając dla siebie, potem dla innej osoby, ryzykuję, że dla tej drugiej osoby biletów dostępnych już nie będzie - sami Państwo wiedzą, jak wąska to pula. Poza tym, tę samą czynność (sense są dokładnie te same), a nie jest to chwilka, zamawiający musi wykonać dwukrotnie.

Sugeruję zatem, by system wzbogacić o prostą funkcję umożliwiającą wprowadzenie danych drugiej osoby, gdy tylko ilość dublujących się biletów (w zamówieniu będącym w toku) przekroczy 10 - forma automatycznego wykrywania ilości, generująca proste zapytanie: "czy chcesz zamówić dla dwóch osób?" jako opcję.

Ja wiem, że każdy może zalogować się sam, ale proszę zwrócić uwagę na fakt, że sprzedaż biletów rusza w dzień roboczy, "w godzinach pracy" i sporo z nas nie ma takiej możliwości, nie ma akurat wakacji itp. dlatego wzajemnie się wyręczamy.

Kilka dni urlopu dopiero na czas festiwalu :)

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia,

Ewa

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 14 lip 11, 14:27

Pani Ewo,

To znana potrzeba, ale jest rozwiązana na stronie i wiele osób z tego rozwiązania korzysta.
Kiedy składała Pani zamówienie były tam dwa przyciski: "Zamawiam bilety dla siebie" i "Zamawiam bilety dla innej osoby".
Jest tam też instrukcja: "Możesz kupić bilety dla kogoś innego, np. dla przyjaciela lub rodziny. Jest to szczególnie ważne kiedy kupujesz karnet 10+ lub 20+, bo jest on imienny."

Na następnej planszy, w kolejnym kroku ma Pani jeszcze raz możliwość zmiany adresata zamówienia: "Możesz jednak kupić bilety dla kogoś innego, np. dla przyjaciela lub członka rodziny. Jest to szczególnie ważne kiedy kupujesz karnet 10+ lub 20+, bo jest on imienny. Jeśli chesz by bilety zostały przypisane innej osobie, wybierz opcję:"

Kliknęła Pani w "Zamawiam bilety dla siebie" dlatego system nie naliczył zniżki.
Po prosu jeśli chce Pani kupić dwa karnety 10+ musi Pani złożyć dwa zamówienia - jedno dla siebie, drugie dla męża. Wynika to stąd, że karnet 10+ jest imienny (imię i nazwisko jest wydrukowane na karnecie) a biletów nie można odstępować.

Może ta instrukcja nie jest zbyt czytelna? Może ma Pani pomysł jak to inaczej sformułować?

Przyszło mi do głowy,ze może opcja rozdzielenia zamówienia na dwa, w której użytkownik mógłby wybrać bilety do rozdzielenia byłaby pomocna. Nie jestem jednak pewien, czy to byłoby zbyt skomplikowane.

Ewa BP
 

Post 14 lip 11, 17:54

@ Strator:

Wiem wiem, że jest rozwiązana, sama odniosłam się do tego rozwiązania powyżej :)

Mój błąd przy składaniu zamówienia - wynikający z pośpiechu - spowodował jednak, że zaczęłam się zastanawiać, jak można przyspieszyć składanie zamówień dla siebie i 'innej osoby' by nie przedzierać się przez te same tytuły raz jeszcze w sytuacji, gdy dla tej drugiej osoby wybiera się dokładnie te same seanse.

Pomysł mam, również opisany w poście powyżej, a Pana propozycja jest do niego bardzo podobna. Moja opiera się na zasadzie wykrywania - tak jak np w poczcie mailowej, gdy w treści redagowanego maila pojawia się słowo 'załącznik' program automatycznie generuje pytanie 'czy chcesz załączyć plik teraz?'. Podobnie mógłby się zachowywać Państwa serwis, gdyby wykrył w trakcie składania jednego zamówienia minimum 10 przypadków, gdy zamawiane bilety dublują się.

Jak by nie było, chodzi mi o to, że warto popracować nad opcją, która skróci czas składania zamówienia dla więcej niż jednej osoby. Pana propozycja nie wydaje się skomplikowana - takie rozwiązanie przyjęłabym z ulgą, zresztą nie tylko ja - jestem pewna!

Pozdrawiam,

Ewa

Ewa BP
 

Post 14 lip 11, 18:22

@ Strator:

oczywiście cały czas chodzi mi o zamawianie 'równoległe' dla dwóch karnetów +10 czy +20

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 14 lip 11, 23:12

Pani Ewo, powinniśmy dać radę ten pomysł zrealizować.

Pozdrawiam

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 15 lip 11, 14:46

Szanowna Pani Ewo,
zapewniam, że wykazujemy bardzo dużo dobrej woli. Od początku istnienia festiwalu dbamy o to, aby wszystkim jego uczestnikom było z nami jak najlepiej. Co roku doskonalimy system sprzedaży karnetów, akredytacji i różnego rodzaju biletów. Śmiem twierdzić, że żadem z festiwali filmowych polskich i bardzo mało festiwali na świecie (a znam je dobrze) ma tak rozwinięty system sprzedaży. Nikomu nie robimy łaski, tak już mamy, że bardzo się staramy, aby uczestnicy festiwalu czuli, że o nich dbamy. Zależy nam, aby też wrócili w kolejnych latach.

Proszę jednak pamiętać, ze na festiwalu mamy kilkadziesiąt tysięcy transakcji. Proszę sobie wyobrazić próbę ingerowania w to. Nie tylko może to spowodować zawieszenie się / usunięcie wszystkich innych transakcji on - line (wiemy to z doświadczenia ponieważ kilka lat temu podjęliśmy takie próby i szkody, które poczyniły takie zmiany były ogromne), ale także może spowodować późniejsze problemy z rozliczeniami księgowymi (w tym również z urzędem skarbowym). Pomagamy wszystkim jak tyko możemy i często korygujemy takie rzeczy, ale możemy to robić w miesiącach marzec, kwiecień, maj początek czerwca, ale już nie wtedy kiedy dziennie mamy kilka tysięcy transakcji. Dwie osoby pracujące przy sprzedaży nie są w stanie zajmować się drobnymi, ale zdaję sobie sprawę, że ważnymi dla Państwa, sprawami. Tuż przed festiwalem one mają bardzo dużo pracy. Większość budżetu przeznaczamy na sprowadzenie do Wrocławia jak najlepszych filmów i nie stać nas na zatrudninie większej liczby osób do pracy. Być może w przyszłym roku zmuszeni będziemy znaleźć dodatkowe fundusze i zatrudnimy dodatkową osobę do zajmowania się pomocą osobom, którym zdarzyły się błędy. Takich sytuacji mamy bardzo dużo i przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie każdemu pomóc. Pani również. Mam nadzieję, że rozumie Pani naszą sytuację i będą Państwo uczestniczyć w kolejnych latach w naszym festiwalu.

Pan, który stworzył system sprzedaży stara się co roku go ulepszać i z pewnością (jak obiecał powyżej) wprowadzi ulepszenia o jakie Pani prosiła.

Do zobaczenia na festiwalu.

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek
dyr. festiwalu

Aaron
 
Posty: 2
Na forum od:
15 lip 11, 20:21

Post 15 lip 11, 20:44

Szanowni państwo,

Mam takie jedno pytanie. Mianowicie, jeżeli uczyniłem rezerwację online, dokonałem przelewu, zapłaciłem za dany bilet i wydrukowałem go, czy tenże upoważnia mnie już do wejścia na film, czy muszę zrobić "coś" jeszcze, zatwierdzić lub cokolwiek innego?

Dziękuję i pozdrawiam.

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 15 lip 11, 23:04

Aaron: Jesteś absolutnie gotowy by oglądać film ;).

Pozdrawiam i do zobaczenia we Wrocławiu.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Aaron
 
Posty: 2
Na forum od:
15 lip 11, 20:21

Post 16 lip 11, 0:59

O to się bardzo cieszę. :)

Dzięki i do zobaczenia. :wink:

BasiaJot
 

Post 18 lip 11, 19:26

Witam wszystkich!

Czy możecie mi napisać czy są jeszcze bilety na Pinę? Chciałam zarezerwować bilet, ale z tego wynika, że już wszystko wykupione ;( Nie wiecie czy gdzieś jeszcze można nabyć 2 bilety? Bardzo mi zależy...

pozdrawiam

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 18 lip 11, 19:50

BasiaJot: niestety, nie ma już biletów na Pinę...
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 18 lip 11, 20:11

ale dla karnetów na Pinę jest jeszcze pula do rezerwacji?

kovan
 
Posty: 205
Na forum od:
19 wrz 10, 14:19

Post 18 lip 11, 20:18

Bardzo dobre pytanie! ;)

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 18 lip 11, 20:36

miejsca na pierwszy seans Piny można rezerwować dopiero od czwartku, więc pula jest nienaruszona :)

Następna strona

Powrót do Czas, który pozostał



cron