Proszę Was o uważne składanie zamówienia. Staraliśmy się w tym roku stworzyć program składania zamówień w najprostszy sposób z możliwych. W regulaminie sprzedaży, który akceptujecie przed składaniem zamówienia są zawarte wszystkie najważniejsze kwestie.
Jeszcze raz przypominam, że aby zamówienie karnetu mogło być przez nas zrealizowane musi byc ono opłacone. Pod koniec składania zamówienia możecie wybrać formę płatności. Możecie wybierać spośród:
- płatności internetowej (kartami Visa, Mastercard, Eurocard)
- płatności internetowej mBank lub Inteligo
- płatności tradycyjnym przelewem bankowym
- płatności tradycyjnym przelewem pocztowym.
W tytule wpłaty wpiszcie numer zamówienia.
Potwierdzenia o otrzymaniu karnetu staram się wysłać najszybciej jak to jest możliwe - zazwyczaj dzień po tym jak pieniądze dotrą na konto Stowarzyszenia (a nie w dniu kiedy je wysyłacie

). Uczulam Was również na to, że przelewy pocztowe niestety, ale dość często nie przychodzą w terminie, dlatego jeżeli macie możliwość dokonania przelewu bankowego, to lepiej jest skorzystać z takiej opcji. W ramach przypomnienia przytoczę pkt. 9 regulaminu: "Fakt otrzymania karnetu zostanie potwierdzony emailem w ciągu 14 dni (od momentu odnotowania wpłaty na koncie Stowarzyszenia)". A zatem proszę o cierpliwość
Jeżeli macie jakiekolwiek watpliwości, pytania proszę Was o kontakt mailowy.
Monika Treichel
monikat@snh.org.pl